Vývoj značky Bretz - Nemecko

Kategórie
 
 
 
 

Vývoj značky Bretz - Nemecko

Utorok, 25. jún 2019

120 ROKOV SILY CHARAKTERU

Príbeh Bretz začína na malom dvore. Johann Bretz sa tu narodil ako šieste dieťa roľníckej rodiny a z iniciatívy svojej matky začal učňovské učenie. Inšpirovaný rokmi cestovania, kde bol svedkom vývoja remeselných podnikov textilných spoločností, sa rozhodol zamerať skôr na výrobu matracov v Gensingene ako na opravu potrubí - a mal nepredstaviteľný úspech

 

HARDNESS A MUT

         Nebol to však on, ale jeho najstarší a jediný preživší syn Alexander Bretz, ktorý rozšíril sortiment o čalúnený nábytok a nadšene ho sledoval. Do začiatku 2. svetovej vojny sa spoločnosť rozrástla na 100 zamestnancov. Osem leteckých úderov však úplne zničilo celú oblasť spoločnosti. Alexander Bretz stratil výrobné zariadenia, stroje a strechu nad hlavou , ale jeho vízia a ambície s ním zostali. S veľkou silou a podporou svojich detí Karl-Fritz, Hanns-Heinrich a Martha prestavali spoločnosť a pomohli jej k novej nádhere. Čalúnené nábytkárske továrne sa stali najväčším zamestnávateľom v regióne.

 

PROTI VŠETKÝM ODPOROM

        V dôsledku hospodárskej krízy v 80-tych rokoch sa spoločnosť musela zmeniť. Proti všetkým kurzom a bez potrebných prostriedkov Karl-Fritz - v tradícii svojho silného otca Alexandra - začal v roku 1987 s piatimi bývalými zamestnancami v rekonštrukcii. Jeho synovia Hartmut a Norbert študovali obchodné štúdiá a viedli život od čalúneného nábytku, ale Karl-Fritz ich chcel mať v rodinnom podniku. Vo veľmi osobnom stave sa nakoniec vzdali jeho želania na začiatku 90. rokov: musel prestať fajčiť ...

1895 

2017

 

 

RODINNÉ PODNIKANIE 

        Počas svojich predajov cez Nemecko však Hartmut a Norbert zistili, že nie sú spokojní s sedačkami navrhnutými ich otcom. Tak rýchlo vyvinuli svoju vlastnú líniu. Napriek obchodným štúdiám bol obchod s čalúnením jednoducho v ich krvi. V polovici deväťdesiatych rokov ich strieborné kreácie konečne zasiahli na trh a boli úspešné. Boli nezbední, boli iní, netradiční. Rovnako ako ich reklama. V spolupráci s inovatívnym kreatívnym vydavateľom začali dvaja bratia bezprecedentnú reklamnú kampaň. BRETZ vystúpil s novou farebnou snímkou, ktorú nebolo možné poprieť. Rozišla normu. Tak ako to robili sedačky.

        K dnešnému dňu je čalúnený nábytok BRETZ ničím iným ako štandardom. Neplnia žiadne očakávania. Prekvapujú. V neposlednom rade kvôli vplyvu dvoch bratov, ktorí nikdy netúžia tlačiť svoju kreativitu do extrémov a zápasiť medzi sebou o lepšie riešenie. Hraví, ale nemilosrdní. Pretože tradícia prevratu a neustáleho preorientovania je hlboko zakorenená v DNA BRETZ, a teda aj vo svojej vlastnej. Týmto spôsobom, farebné kúsky nábytku - ďaleko od redukovaného, ​​sivasto-béžového minimalizmu - ktoré odrážajú celý život a obohacujú každú miestnosť neobmedzenou tvorivosťou. Tieto milujúce a expresívne postavy neposkytujú len miesto na sedenie alebo spánok, ale namiesto toho malé oázy inšpirácie a individuality .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia